کریم زاده : مدیر مجموعه مبل چرمه

با عرض سلام و احترام
کریم زاده هستم، مدیریت مجموعه چارق چرم (مبل چرمه) با بیش از نیم قرن تخصص حرفه‌ای در صنعت چرم؛ مبل راحتی ، مبلهای یو آلمانی با برند و برچسب تجاری آلمان با چرم طبیعی و بعضا پارچه با کمتر از نصف قیمت نمایشگاه

مبل ال با چرم طبیعی با سازه فلزی و برقی

مبل یو شکل (مبل راحتی مدرن) چیست؟

مبل راحتی قطعه اصلی در اتاق های اجتماعی خانه مثل نشیمن و پذیرایی محسوب می شوند، طوریکه به راحتی می توان از آنها بعنوان یک نقطه کانونی در دکوراسیون استفاده کرد و زیبایی خانه را به وسیله آن ها چند برابر افزایش داد که البته این به سلیقه و هنر شما در چیدن مبل در منزل تان دارد که در ادامه نکات چیدمان مبل یو شکل را بررسی خواهیم کرد.

مبلمان یو شکل (مبل راحتی آلمان) از زمانی که وارد بازار مبل کشورمان شدند به راحتی جای خود را در خانه ها باز کردند و مدل چیدمان این مبل ها باعث شده همه اعضای خانواده به راحتی کنار یکدیگر نشسته و استراحت کنند البته باید دقت داشته باشید فضایی که توسط مبلمان یو اشغال میشود نسبتا زیاد است.

مبل یو با چرم طبیعی با قابلیت باز شدن زیرپایی و در رنگهای متنوع

چگونه می‌توان مبل یو شکل یا مبل راحتی ال را در دکوراسیون از آن استفاده کرد؟

چرا میگن مبل یو شکل؟ شاید این اولین سوالی  باشد که در رابطه با مبلمان یو شکل پرسیده می‌شود، و پاسخ آن هم کاملا مشخص است. علت نامگذاری مبل یو شکل به این نام، شباهت آن به حرف انگلیسی U است که در آن معمولا سه ضلع از یک شکل مستطیل مانند پر بوده و در ضلع خالی نیز معمولا نقطه کانونی دکوراسیون قرار می‌گیرد. طراحی مبل یو شکل از زمانی که معرفی و وارد بازار شده است مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و بسیار محبوب است. مدل و طراحی مبل یو شکل به تمام اعضای خانواده اجازه می‌دهد در یک فضای نسبتاً کوچک به راحتی در کنار هم بنشینند و به تفریح و استراحت بپردازند. وجود دو گوشه‌ای که در طرفین این مبل وجود دارد، آن را به مبلی تبدیل می‌کند که مورد علاقه همه خانواده‌هاست. از طرفی نیز با توجه به شکل معمول این نوع مبلمان،‌ که شبیه به یک مستطیل است، می‌توان گفت که مبل یو یا مبل راحتی ال برای چیدمان پذیرایی به شکل مستطیل نیز می‌تواند مناسب باشد.

واردات مبل راحتی چرم طبیعی آلمانی

مبل چرمه، مدرن و چشم‌نواز

اگر به دنبال پیدا کردن مبلمان راحتی مناسب برای اتاق سینما خود هستید، و یا اگر یک خانواده بزرگ هستید که نیاز به مبل راحتی بزرگ دارای تعداد نشیمن بالا میگردید، مجموعه چارق چرم مبلهای یو آلمانی با برند و برچسب تجاری آلمان با چرم طبیعی و بعضا پارچه با کمتر از نصف قیمت نمایشگاه را برای خانه های گرم شما عزیزان فراهم آورده است.

تنها موسسه تخصصی مبلهای یو آلمانی (مبل راحتی) با برند و برچسب تجاری آلمان

چرا مبل چرم طبیعی یا مبل راحتی بخرید؟

از ماندگاری و بوی منحصر به فرد مبلمان چرم که بگذریم دلایل بسیار زیادی وجود دارد که شما را به خرید مبل چرم طبیعی ترغیب می‌کند.

مبلمان راحتی چرم طبیعی از پوست موجودات زنده تهیه می‌شوند بنابراین در بعضی موارد حیاتی با انسان‌ها هماهنگی دارند. برای مثال، مانند پوست انسان تنفس می‌کنند و برای کسانی که پوستی حساس دارند، گزینه‌ای مناسب‌ می‌باشند. در رنگ‌آمیزی مبلمان چرم حساسیت زیادی وجوددارد تا از مرقوب ترین جنس‌های رنگ استفاده شود تا علاوه‌ بر ماندگاری بالا باعث تعرق و پوسیدگی محصول نشود.

تلفن دفتر مرکزی: ۲۲۱۳۲۹۸۰-۰۲۱ ۸۸۶۹۹۸۳۱-۰۲۱ ۰۹۱۲۱۴۵۵۷۴۰

آدرس دفتر چارق چرم (مبل چرمه)

تهران، خیابان مطهری (تخت طاوس)، بعد از چهار راه مفتح،
ابتدای خیابان اورامان، پلاک ۴۸، واحد ۳

مبل ال با چرم طبیعی با سازه فلزی و برقی با قابلیت باز شدن زیرپایی و خوابیدن تکیه گاه تبدیل به مبل (ریلکسی) در رنگهای متنوع

خرید مبل یو شکل آلمانی

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام چیدن مبلمان و علی الخصوص مبل یو ، مبل راحتی ال شکل باید توجه زیادی داشته باشید این است که باید اجازه دهید مبلمان در دکوراسیون خانه شما نقش اصلی را ایفا کند و وزنه اصلی چیدمان منزل شما باشد به نحوی که سایر وسایل اتاق کمتر در معرض دید قرار بگیرد. منظور ما این است که به عنوان مثال سیستم صوتی و تصویری شما نظیر تلویزیون و …. نباید زیبایی مبلمان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

مبل یو شکل چیست و چگونه می‌توان در دکوراسیون از آن استفاده کرد؟ مبل یو نامتقارن

تصویر بالا نشانگر مبل U شکل در پیکربندی نامتقارن است و با نام مدل ابر و مه (clouds) شناخته میشود. طراحی خاص این مدل ایجاب می‌کند بعضی از قسمت‌ها بدون دسته باشد و این ویژگی باعث می‌شود که در این مدل دو عمق نشیمن مختلف 104cm و 114cm در دسترس باشد. در نگاه اول شاید این نوع چیدمان شبیه به مبل راحتی ال باشد، اما بایستی بگوییم که این چیدمان با چیدمان مبل ال تقاوت دارد.

free town

طرح دیگر که با نام شهر آزاد (free town) شناخته می‌شود، نیز بسیار متنوع است و می‌تواند در بسیاری از پیکربندی‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل طراحی همانند سبک قبل، ظاهری شیک و معاصر را با راحتی دلنشین ترکیب کرده است. قطعات شهر آزاد یا فری تاون مبل، کاملاً بدون دسته هستند، اما شما می‌توانید مدل‌هایی دسته دار را به دو طرف این مدل اضافه کنید.

مبل دوران

طراحی دیگر از مبل یو شکل در دسته اِرا (Era range) قرار می‌گیرد که دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. در این مدل دسته‌ها و پشتی باریک، بیشترین فضای ممکن را برای نشستن فراهم می‌کنند. این مدل برای این‌ که پاهای خود را روی آن قرار دهید کاملاً مناسب است. این نوع مبل یو شکل از تکه‌های مجزا تشکیل‌ شده است و با جابجا کردن قسمت‌هایی که دسته ندارند می‌توانید طراحی‌های متعددی برای مبلمان خود داشته باشید تا دچار یکنواختی نشوید.

کاسا

کاسا 2

دسته آخر از مبل‌های U شکل، مدل کاسا (Casa) است و تعداد طراحی‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند زیاد است. ارتفاع صندلی‌های محتلفی در مدل کاسا ارائه می‌شود. همچنین استفاده از این نوع طراحی در دکوراسیون خانه باعث می‌شود که فضای اتاق شما مرتب و راحت به نظر برسد. دسته‌های نسبتا بزرگ این مبل برای این است که در طی تماشای فیلم، چای، قهوه یا پاپ کرن خود را روی آن قرار دهید و تنها از تماشای فیلم لذت ببرید!

کاسا 3

در تصویر بالا، یک نمونه از طراحی‌های Casa را می‌توانید ببینید. همان‌گونه که مشاهده می‌شود، قطعات مختلف به صورت یکپارچه و متناسب با هم قرار گرفته‌اند. محدوده Casa شامل بخش‌های مبل، بخش‌های بدون دسته و مانند طراحی‌های دیگر دارای عمق  نشیمن 102cm و 116cm است.

اگر شما بخواهید در خانه خود از مبل یو شکل استفاده کنید، باید اجازه دهید که مبلمان وزنه‌ای سنگین در دکوراسیون باشند. این بدان معنی است که باید سیستم صوتی و تصویری، میز قهوه و یا کنسول‌ها کم اهمیت جلوه دهند. به عنوان مثال، شیشه و فولاد اگرچه در واقعیت سنگین هستند اما سبک به نظر می‌رسد؛ چون نور و فضا ایجاد می‌کنند. اگر از میزهای کنسول چه در پشت مبل چه در مقابل یک دیوار استفاده می‌کنید، برای اینکه آن‌ها تبدیل به یک قاب باریک نشوند، اطمینان حاصل کنید که از وسیله‌ای با پایه براق استفاده نکنید.  در ادامه مطلب سه نوع از این میزهای مناسب با مدل‌های Element، Enzo و Flex را معرفی می‌کنیم که برای استفاده در طراحی یو شکل کاملا مناسب هستند.

مبل ال راحتی، خريد مبل راحتي، مبل یو آلمانی، مبل ال یو، مبل راحتی آلمانی، مبل چرم طبیعی آلمانی، خرید مبل آلمانی، خرید مبل، خرید مبلمان راحتی، خرید مبل ال، خرید مبلمان، خريد مبل، مبل راحتی ال، مبل طرح ال، مدل مبل ال جدید، مبل ال آلمانی، مبل راحتی یو شکل، مبل ال جدید، مبل ال شکل، خريد مبل ال، خرید مبل راحتی، مبل مدل ال، خريد مبلمان، مبل چرم آلمانی، مبل یو شکل، خرید میل ال،