تولید و بازسازی مبل چرمی

تعمیر مبل چرمی : مبل چرمه

قابل توجه هتل‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و منازل. تولید و بازسازی مبل چرمی ایرانی و خارجی بوسیله چرم و پوست طبیعی گاوی و چرم مصنوعی و حتی پارچه با بهترین کیفیت بوسیله استادکاران ماهر و با تجربه.
در این قسمت مشتریان ما نمایشگاه‌های مبل، تالارها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و حتی منازل که قصد دارند تمام یا بخشی از مبلمان مستعمل خود را که بصورت جزئی و کلی آسیب دیده تعویض و یا بازسازی نمایند.
با توجه به اینکه ما هم تولید کننده چرم و هم تولیدکننده مبل هستیم درست به اندازه نیاز مبلمان و یا صندلی آسیب دیده چرم تولید کرده و قسمتهای معیوب را تعویض و بصورت اساسی تعمیر و بازسازی مبل چرمی را اتجام نموده که درست مانند روز اول کاملا نو و قابل استفاده باشد و اگر مشتریان محترم مدل و یا طرح خاص را از روی عکس و نقشه تقاضا داشته باشند قبول سفارش نموده و دقیقا طبق نظر ایشان مبلمان را تولید و تقدیم خواهیم کرد.
فقط با یک تلفن نماینده ما همراه با نمومه های چرم و پارچه به محل کار یا منزل شما مراجعه و پس از مشاوره و راهنمایی در صورت توافق اقدام به تنظیم قرارداد نموده و سپس بلافاصله جهت حمل مبلمان شما هماهنگی خواهد شد و در صورت عدم توافق با توجه باینکه بازدید و مشاوره رایگان میباشد هیچ هزینه ای برای مشتریان گرامی در بر نخواهد داشت ضمنا علاوه بر تعویض رویه رنگکاری و نجاری و طراحی نیز بخشی دیگر از خدمات ما بوده و در رابطه تولیدات خودمان از نظرات شما جهت تغییر رنگ یا اصلاح مدل استفاده نموده و سعی خواهد شد حتی الامکان رضایت شما تامین گردد.