صادرات پوست و چرم

فروش چرم طبیعی : مبل چرمه

پوست گاوی و بزی و گوسفندی ایرانی را به جرات میتوان گفت از نظر کیفیت در جهان مقام اول را دارد و با اینکه در ردیف بهترینهای دنیا قرار گرفته و دلیلش آب و هوای معتدل و.وجود چراگاهها و خوراک طبیعی و با کیفیت دام در کشورمان میباشد که این شرایط را برای دام فراهم کرده تا آنجا که بعنوان مثال گوشت گوسفند دمبه دار ایرانی بالاترین کیفیت را داشته و از نظر عطر و طعم هم حزو بهترین های جهان میباشد و بهمین ترتیب پوست و روده و پشم آنهم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . البته دامهایی که در مناطق کوهستانی نگهداری میشوند کیفیت خیلی بهتری دارند  و بهمین دلیل سالامبور و وت بلوی ایرانی (پوست نیم ساخته گوسفند و بز و گاو)از دیر باز حتی میتوان گفت قبل از نفت یکی از اقلام مهم صادراتی کشور میباشد . یاد آور میشوم از نظر کمیت کشورهای دیگر از جمله  استرالیا و نیوزلند از ما خیلی جلوتر هستند ولی از نظر کیفیت با پوست ایرانی قابل رقابت نیستند و مشنریانی که در خارج از کشور بدنبال کیقیت هستند همواره پوست و روده و پشم ایرانی را خریداری میکنند که تعداد این مشتریان کم هم نیستند .
البته در سالهای گذشته تا کنون (20سال گذشته )بعلت بد تر شدن آب و هوا و کمتر شدن چراگاهای غنی و پر بار مینوان گفت تا حدودی کیفیت دام ایرانی را پایین آورده و این موضوع یک بهران جهانی هست که تاثیر خودش را در کشور کم آب ما بیشتر نشان داده .
تا بحال بیشتر صادرات ما در این زمینه پوست بزی و گوسفندی و روده و پشم بصورت نیم ساخت (سالامبور و وت بلو )بوده که در سالهای جاری مراحل بالاتر ساخت که ارزش افزوده بیشتری دارد (کراست و دایکراست و فینیش لدر)هم به صادرات کشورمان اضافه شده که این باعث رشد اقتصادی بیشتر در این صنعت ارز آور گشته است و دلیل آنهم بیشتر شدن دانش فنی و بکارگیری تکنولوژی بهتر میباشد .ضمنا پوست گاوی بدلیل کمبود آن در کشور معمولا جزو اقلام صادراتی نیست بلکه گاها با اجازه مقامات ذیریط واردات پوست خام گاوی هم داریم .
این شرکت هم افتخار دارد در این زمینه همیشه فعال بوده و هست .و در زمینه صادرلت سالامبور و وت بلو و کراست و دایکراست و چرم رنگ شده همیشه آمادگی دارد .

پوستهای طبیعی که از پوست گاو و گوسفند و بز میباشند در اندازه های مختلف و رنگهای متفاوت که همگی طبیعی هستند به مشتریان گرامی ارائه میگردد که بر حسب پا(فوت مربع) محاسبه گردیده و اندازه هر کدام در پشت آنها ثبت شده که بر اساس اندازه آن محاسبه و تقدیم شما عزیزان میگردد .
در مورد فرش پوست و چرم پوست هم که از تکه های پوست طبیعی و چرم طبیعی و فرش که بهم متصل گردیده و با دوختهای خاص زیبایی منحصر بفردی حاصل که برای دفتر کار و منزل و حتی بعنوان دیوار کوب قابل استفاده میباشد که بر حسب متر مربع محاسبه و هر طرحی که مورد نظر مشتریان محترم باشد به هر متراژی قبول سفارش مبگردد و در صورت عدم موجودی در انبار حد اکثر ظرف یک هفته تولید و تقدیم خواهد شد.